Кількість
|
Вартість
|
||
|
Підтримуються стандартні датчики наступних основних типів:
1. Постійного струму
2. Змінного струму
3. Частотною модуляцією сигналу
У режимі імітації виконавчих механізмів доступні, такі стандартні пристрої:
-Індивідуальний модуль запалювання (COP)
-Регулятор холостого ходу
-Клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів
-Клапан системи вентиляції паливного бака
-Е/магнітний клапан регулювання тиску наддуву
-Паливна форсунка
-Е/магнітний клапан системи зміни фаз газорозподілу
-Електронно-керована дросельна заслінка
-Вентилятор системи кондиціонування повітря
Крім того, модуль може виконувати функції мультиметра, вимірюючи напругу, опір і частоту сигналів.
Функція «тест, що імітує роботу датчиків» спеціально розроблена для швидкої і зручної діагностики несправностей і імітації автомобільних датчиків в декількох режимах:
-«Імітація напруги постійного струму»
-«Імітація постійної частоти»
«Імітація попередньо заданої форми сигналу»
-«Імітація форми сигналу, створеної вручну».
Модуль-імітатор датчиків по суті є генератором будь-яких стандартних або довільно заданих сигналів, що дозволяє майстру якби "мати під рукою" повну номенклатуру свідомо справних датчиків, клапанів, форсунок та ін. Регуляторів для будь-яких типів двигунів і марок автомобілів.
Все це в підсумку дає суттєву економію часу локалізації несправності в послідовних ланцюгах: датчик-роз'єм-проводка-ЕБУ.