Придбати якісне обладнання за мінімальну ціну - це природне бажання покупця. Але не варто прийнятну ціну ставити вище якості. Адже саме якість впливає на термін служби і точність виконання робіт на автомобільному підйомнику.

Найпопулярніше прохання, яке звучить у наших менеджерів і працівників сервісного центру, це прохання пояснити відмінності між підйомниками LAUNCH і PEAK. Адже самі ходові моделі цих брендів різняться за ціною на 300 доларів, а основні технічні характеристики однакові.

Для того щоб Вас не мучило це питання, пропонуємо детально розглянути конструкції і матеріали з яких виконані обидва підйомника і самим зробити остаточний вибір.

1. Вага

Стійкість і надійність автомобільних підйомників залежить від якості їх сполучних вузлів. Самий оперативний спосіб порівняти два підйомника за кількістю матеріалу, витраченого на його виготовлення - це зважити їх. З огляду на те, що  обладнання має одинакову висоту стає зрозуміло, що конструкція важчого підйомника має товстіші стінки і надійніші шви.

 launch vs peak

2. Зварні з'єднання

Від якості зварних з'єднань залежить цілісність і спільна робота всіх частин підйомника.

Як видно на фото, всі зварні шви підйомника LAUNCH безупинні і виконані роботом в автоматичному режимі. А у підйомника PEAK зварні шви виконані ручним дуговим зварюванням, місцями шви переривчасті (точкове зварювання).

3. Конструктивні особливості колон

Давайте детальніше розглянемо основну і несучу частину підйомника, а саме колону. Саме вона сприймає навантаження від автомобіля і передає на основу. Відповідно від потужності її профілю, надійності сполучних вузлів, стійкості і кріплення до підлоги (основи) залежить чи зможете Ви підняти автотранспорт і утримувати його в рівновазі на висоті.

Підйомник LAUNCH габарити колони 285х180 мм; розмір плити основи колони 520х380 мм; товщина плити основи колони 16 мм

Підйомник PEAK габарити колони 205х240 мм; розмір плити основи колони 450х430 мм; товщина плити основи колони 14 мм

Ребра жорсткості колони LAUNCH, товщиною 10 мм, працюють в поздовжньому і поперечному напрямках, забезпечуючи додаткову стійкість, за рахунок розташування під кутом 45° до кутів колони.

Ребра жорсткості колони PEAK, товщиною 8 мм, розташовані з торця підйомника і захищають колону від зсуву лише в поздовжньому напрямку.

4. Кріплення колони

Кріплення здійснюється анкерними болтами які йдуть в комплекті з підйомниками. Відповідно до СНиП 2.09.03-85 відстань між болтами повинна перевищувати 8 діаметрів болта, якщо це правило не дотримується, то необхідно застосовувати подовжений на 100 мм анкерний болт.

Колони підйомника LAUNCH має 5 точок кріплення анкерів, які повністю відповідають нормам по кріпленню колон болтами.

А колони підйомників PEAK кріпляться в 8 точках, відстань між якими не відповідає українським нормам. І доводиться докуповувати довші анкера для яких необхідно мати основу у вигляді кубів більшої висоти або потовщення в підлогах. А це додаткові витрати на матеріал і роботи.

У комплектах підйомників йдуть такі анкера: LAUNCH - довжиною 160 мм, діаметром 18 мм; PEAK - довжиною 140 мм, діаметром 19 мм.

5. Гідравлічні вузли підйомників

Гідравлічний насос підйомника LAUNCH виконаний повністю за італійською ліцензією, оснащений армованим багатошаровим шлангом діаметром 15 мм і підходить для підвищеного тиску.

У підйомників PEAK стандартний китайський гідравлічний насос зі звичайним шлангом діаметром 14 мм.

6. Жолоб для тросів синхронізації

Призначений для прокладки тросів синхронізації і забезпечує збереження гідравлічних магістралей від бруду та механічних пошкоджень від колес автомобіля.

У підйомниках LAUNCH застосовується кожух з ребристою поверхныстю що сприяє кращому зчепленню колеса і поверхні, в простонароды "не ковзає". У підйомниках РЕAК рівна поверхня кожуха. При переїзді на автомобілі необхідний розгін.

Тільки в підйомниках LAUNCH кожух йде спільно з жолобом, який призначений для оберігання тросів і шланг від попадання сміття, пилу і т.д. У РЕAК захисний жолоб відсутній. Троси і шланги переміщуються по підлозі і нічим не захищені від сміття.

7. Лапи

Лапи - це частина підйомника яка утримує автомобіль і передає його навантаження на колони. Від їх довжини залежить з машинами яких габаритів ви зможете працювати.

Так в підйомниках LAUNCH передні і задні лапи з однаковим вильотом. Мінімальний виліт - 800 мм, максимальний виліт - 1200 мм. Так само передбачена додаткова опора довжиною 650 мм, для роботи з малими колісними базами (автомобілі типу Smart).

У підйомниках РЕAК передні лапи з вильотом який становить мінімум 700 мм, а максимальний виліт 1150 мм. Задні лапи: мінімальний виліт - 800 мм, максимальний виліт - 1250 мм.

Опорний п'ятак підйомників LAUNCH має товщину 28 мм та повністю прогумовану поверхню яка виключає контакт металу і автомобіля. Механізм розблокування розльоту лап інноваційний і доступ до нього прихований. Висоту підхоплення автомобіля від підлоги можна регулювати від 100 до 170 мм за допомогою викручування подвійного нарізного телескопа на опорному п'ятаку.

Опорний п'ятак підйомників РЕAК має товщину 25 мм і оснащений тільки гумовою накладкою що робить можливим контакт металу лапи і автомобіля. Механізм розблокування розльоту лап стандартний з відкритим доступом до механізму розблокування, що може призвести до потрапляння частин одягу робочого, сміття і швидкого виходу з ладу. Висоту підхоплення автомобіля від підлоги можна встановити на 140, 160 або 200 мм переставляючи підставки з опорним п'ятаком.

Висота спрацьовування першого стопа у LAUNCH 420 мм, а у РЕAК 950 мм.

8. Кріплення лап до каретки

Візуально дуже помітно відрізняються за способом кріплення лап до каретки, габарити і виконання кріпильної шпильки.

Так в підйомниках LAUNCH пластина кріплення лап до каретки товщиною 16 мм, а шпилька цільнолита, довжиною 205 мм з діаметром стрижня 40 мм, діаметром фланця 45 мм. Шпилька оснащена стопорним кільцем.

У підйомниках РЕAК пластина кріплення лап до каретки товщиною 14 мм, а шпилька зварна, довжиною 170 мм з діаметром стрижня 38 мм, діаметром фланця 41 мм. Шпилька без стопорного кільця.

9. Каретка

Це частини підйомника які переміщують лапи з вантажем на певну висоту. Дуже важлива синхронність їх роботи і звичайно ж надійність.

Каретка підйомників LAUNCH інноваційної конструкції з розмірами 185х115 мм, довжина 410 мм. Товщина стінок каретки 6 мм. Завдяки великій площі гумової накладки на каретці забезпечується максимальний захист двері авто.

Каретка підйомників РЕAК зварна, з двох квадратних профілів, розмірами 125х100 мм, довжина 415 мм. Товщина стінок каретки 5 мм. Захист двері автомобіля мінімальна через маленьких розмірів гумової накладки.

У підйомників LAUNCH трос до пластини кріпиться металевим листом товщиною 20 мм, а ролик закріплений на суцільнолитий деталі. У підйомників РЕAК трос до пластини кріпиться металевим листом товщиною 5 мм, а ролик закріплений на гнутому листі привареному до циліндра.

10. Елементи підйомних механізмів

У підйомників LAUNCH в циліндрах застосовуються високоякісний європейські манжети. Габаритні розміри роликів для троса:

  • Діаметр 115 мм
  • Ширина 20 мм
  • Глибина жолоба 11 мм

Ролик сконструйований так що можливість вискакування троса повністю виключена.

Металевий трос діаметром 9 мм. Габаритні параметри ланцюга: ширина 27 мм, товщина 18 мм.

У підйомників РЕAК Використовуються стандартні китайські манжети. Габаритні розміри роликів для троса:

  • Діаметр 75 мм
  • Ширина 15 мм
  • Глибина жолоба 7.5 мм

Стандартна конструкція ролика при якій вискакуванню троса ймовірно.

Металевий трос діаметром 8 мм. Габаритні параметри ланцюга: ширина 23 мм, товщина 17 мм.